Vés al contingut
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo
  • Castellano
  • Valencià
  • Inici
  • Mislata Impulsa
    • Què és Mislata Impulsa
    • Certificat Digital
    • Tràmits d'interés
    • Entitats Col·laboradores
    • Sistemes de qualitat
  • Ocupació
    • Pla Social d'Ocupació
    • Pla Social de Formació de joves postgraduats d'educació superior
    • Mislata et Beca
    • Orientació Laboral
    • Altres programes
  • Formació
    • Cursos
    • Programes mixtos d'ocupació i formació
    • Altres accions formatives
  • Comerç
    • Xarxa AFIC
    • Assessorament emprenedors
    • Associació de comerciants
    • Ajudes i Subvencions
    • Galeria comerços
    • Mapa comercial
    • Campanyes
  • OMIC
    • Què és l'O.M.I.C.
    • Com presentar una reclamació de consum
    • Faq. Preguntes més freqüents
    • Drets consumidor

Fil d'ariadna

  1. Inici

Reclamació Consum

Enviat per admin el dt., 01/10/2024 - 08:46
Com presentar una reclamació de consum
Resumen Notícia

Com a consumidor, si consideres que s'han vulnerat els teus drets, inicialment, convé que planteges la queixa o la reclamació davant l'empresa o professional suposadament responsable.

Si no s'ha sigut positiu el resultat, es pot tramitar la reclamació o denúncia davant l'OMIC, o a través d'associacions de consumidors. 

Per a això, hauràs de sol·licitar el FULL DE RECLAMACIONS. Els establiments estan obligats a tindre-les i donar-te-les quan la sol·licites. Si no les tingueren, comunica-ho a l'OMIC.

El full de reclamacions està compost per tres fulles, una blanca per a l'administració, la còpia rosa per a l'empresa o establiment i la còpia verda per a tu. No oblides especificar el que ha ocorregut i el que pretens amb la reclamació, així com firmar el document.

En la pàgina web de l'Ajuntament de Mislata tens disponible l'imprés de full de reclamacions.

Has de presentar-la #prompte en l'OMIC i, sobretot, abans del transcurs d'un any, juntament amb tota la documentació que disposes de la compra o prestació del servici. 

Si no has sol·licitat el full de reclamacions podràs presentar un escrit en el qual figuren les dades de la part reclamant i la reclamada i la descripció dels  fets i la pretensió o petició, és a dir la solució que pretén obtindre. 

La presentació de la reclamació en l'OMIC podrà ser EN LÍNIA a través del tràmit corresponent en la seu electrònica municipal https://mislata.sedipualba.es, mitjançant l'ús de certificat digital o de manera PRESENCIAL en l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor o en l'Oficina de registre de l'Ajuntament

 

HORARI: 

Horari ordinari: 9 a 14 hores, dies hàbils de dilluns a divendres. 
Horari d'estiu: des de l'1 de juny fins al 30 de setembre, els dos inclosos, l'horari serà de 9 a 13.30 hores, dies hàbils de dilluns a divendres.

Pie de página Bloque 1

  • Antonio Aparisi, 4-6
  • 46920 Mislata (Valencia)

Pie de página Bloque 2

  • adl@mislata.es
  • 963990250

Menú Pie Valenciano

  • Avís Legal
  • Protecció de dades
  • Mapa Web
  • Contactar