Vés al contingut
© 2022 - Ajuntament de Mislata, logo
  • Castellano
  • Valencià
  • Inici
  • Mislata Impulsa
    • Què és Mislata Impulsa
    • Certificat Digital
    • Tràmits d'interés
    • Entitats Col·laboradores
    • Sistemes de qualitat
  • Ocupació
    • Pla Social d'Ocupació
    • Pla Social de Formació de joves postgraduats d'educació superior
    • Mislata et Beca
    • Orientació Laboral
    • Altres programes
  • Formació
    • Cursos
    • Programes mixtos d'ocupació i formació
    • Altres accions formatives
  • Comerç
    • Xarxa AFIC
    • Assessorament emprenedors
    • Associació de comerciants
    • Ajudes i Subvencions
    • Galeria comerços
    • Mapa comercial
    • Campanyes
  • OMIC
    • Què és l'O.M.I.C.
    • Com presentar una reclamació de consum
    • Faq. Preguntes més freqüents
    • Drets consumidor

Fil d'ariadna

  1. Inici
Enviat per admin el dt., 10/12/2024 - 11:03
Black Day - Queda't a Mislata
Resumen Notícia

La campanya tindrà lloc durant tota la jornada del dijous, 28 de novembre, i comptarà amb una àmplia participació de comerços adherits, en els quals es podrà gaudir d'ofertes i promocions especials

Data Notícia
27 novembre 2024
Cos Notícia

L'Ajuntament de Mislata llança la seua nova campanya de promoció del comerç local sota el lema “Queda't a Mislata”. En aquesta iniciativa, coneguda com "Black Day", es busca fomentar les compres en els establiments de proximitat, incentivant el consum responsable i el suport als xicotets negocis de la localitat. Una campanya secundada per la Secretaria d'Estat de Comerç, Cámara de España, Cámara de València i el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

La campanya tindrà lloc durant tota la jornada del dijous, 28 de novembre, i comptarà amb una àmplia participació de comerços adherits. Durant aquest dia, els veïns i veïnes podran gaudir d'ofertes especials, promocions exclusives i un ambient únic que reforça el compromís del municipi amb el seu teixit comercial. A més, un dels comerços destacats de la campanya, ha elaborat unes galetes especials per a l'ocasió que seran entregades per compres superiors a 20 euros, presentant els tiquets en el punt d'informació que s'instal·larà en el municipi.

En la presentació de la campanya han estat presents Toni Pérez, regidor de Comerç, Pepi Luján, tinent d'alcalde, i Alfredo Catalá, regidor de Desenvolupament Econòmic i Ocupació, així com representants de la Cámara de València i del teixit comercial del municipi.

L'Ajuntament, a través de la seua Àrea de desenvolupament local, Mislata Impulsa, subratlla la importància d'aquestes accions per a dinamitzar l'economia local i consolidar el comerç de proximitat com una alternativa sostenible enfront de grans plataformes. Aquest esforç s'emmarca en les estratègies municipals per a enfortir la identitat comercial de Mislata i acostar a la ciutadania productes i serveis de qualitat i proximitat

Imagen Noticia
VÍDEOS RELACIONATS
Fitxer de vídeo

Pie de página Bloque 1

  • Antonio Aparisi, 4-6
  • 46920 Mislata (Valencia)

Pie de página Bloque 2

  • adl@mislata.es
  • 963990250

Menú Pie Valenciano

  • Avís Legal
  • Protecció de dades
  • Mapa Web
  • Contactar